4 טיפים לקידום אתר בגוגל

כל בעל אתר יודע כי בכדי לקדם את האתר שלו בצורה הטובה ביותר, עליו לבחור בקידום אורגני איכות אשר יתבצע על ידי מקדם אתרים מומחה בתחום הקידום המדובר. חשוב לדעת כי קידום אתרים אורגני בגוגל עלול להיות מסובך. מדובר על עבודה שהתוצאות שלה אינן מיידיות ויש צורך להתעדכן ללא הרף בשינויים החלים על האלגוריתם של הגוגל ובאופן שבו הוא מדרג אתרים. כמו כן, חשוב להבין כי קידום אורגני שמתבצע בצורה לא מספיק מקצועית, יכול להזיק לאתר שלכם ולא פעם הוא יקבל על כך עונש מגוגל. במאמר הבא תקבלו כמה טיפים חשוב לביצוע קידום אורגני נכון בגוגל שיקדם את האתר שלכם בצורה הטובה ביותר.

קישורים- לבנות אותם בצורה נכונה

 חשוב לדעת כי על פי גוגל, אחד הפרמטרים שיכול להביא אתר לתוצאות החיפוש הראשונות כאשר לקוח פוטנציאלי מבצע חיפוש של מוצר או שירות שהוא מספק הוא כל נושא הקישורים. ניתן למצוא בתחום הקישורים: קישורים יוצאים שהם קישורים שיוצאים מהאתר לאתרים אחרים וכן קישורים נכנסים, שהם קישורים הנכנסים לאתר שלכם מאתר אחר. לא מעט בעלי אתרים מאוד סקפטיים לגבי הקישורים היוצאים ובטוחים כי הזנה של קישור באתר שלהם שיוביל את הגולש לאתר אחר, זה דבר שיפגע להם בקידום האתר ויגרום לגולש שהגיע לאתר, לצאת ממנו לחלוטין. אולם, חשוב מאוד לדעת כי קישורים יוצאים לאתרים חזקים ואמינים, הוא פרמטר שמשפיע מאוד על הדירוג של גוגל ועל כן, חשוב שיהיו לכם באתר קישורים היוצאים לאתרים שנחשבים בעיני גוגל לאמינים.

תוכן

 אחד הדברים החשובים ביותר בתהליך קידום אתר אורגני בגוגל הוא התוכן. התוכן משפיע באופן מהותי על מדדים שונים שנוגעים לקידום האורגני. האלגוריתם של גוגל יודע לזהות תוכן איכותי שמציע ערך לגולש וכן, הוא יודע לזהות תוכן משוכפל, מועתק ועוד. על כן, כל התוכן המוזן באתר שלכם חייב להיות איכותי ומקורי. מעבר לכך, התוכן צריך לכלול מילות מפתח ספציפיות שמקדם האתרים ביצע עליהן מראש חקר מילות מפתח מקצועי. ההיררכיה של התוכן באתר צריכה להיות נכונה ומדויקת וכל עמוד צריך להכיל את התוכן המתאים לו, בצורה שתאפשר לכל גולש שמגיע לאתר שלכם להבין במי מדובר, איזה מוצרים או שירותים מוצעים, מה הייחודיות של העסק ועוד. חווית משתמש אחד הפרמטרים שמשפיעים על דירוג האתר הוא פרק הזמן שבו גולשים שמגיעים לאתר שלכם שוהים בו. בכדי שגולשים יגיעו לאתר שלכם ישהו בו זמן ממושך, חשוב מאוד להשקיע בחוויית המשתמש באתר. גולש שמגיע לאתר שהיררכיית התוכן שלו לא ברורה, שהוא לא מספיק מושקע מבחינת העיצוב שלו, שהוא נטען בצורה מאוד איטית, שיש קושי לבצע בו פעולות שונות, שהוא איננו מתאים למובייל ועוד, הוא גולש שלא יישאר באתר. מיד כאשר גולשים מזהים קושי לגלוש באתר כזה או אחר, הם יזנחו אותו לטובת אתר אחר, דבר שישפיע על הדירוג שלכם על ידי גוגל, אך גם על אחוזי ההמרה.

גוגל מיי ביזנס

אחד הדברים שכדאי שתעשו כחלק מקידום אורגני של האתר שלכם הוא להירשם לאינדקס העסקים של גוגל הקרוי: גוגל מיי ביזנס. גוגל למעשה מקשרת את הנתונים של העסקים באינדקס לרבות כתובות אמינות שהיה צורך לאמת בתהליך ההרשמה, לתוצאות בעלות אופי חיפוש מקומי. אם גולש מחפש לדוגמא בגוגל מיי ביזנס חנות כלשהי באזור המגורים שלו ואתם הזנתם את הכתובת המדויקת של בית העסק שלכם, הרי שהעסק שלכם יוצע לגולש בניגוד לעסק שלא נרשם לגוגל מיי ביזנס וגם מצוי באותו האזור ומציע את אותו השירות או המוצרים שאתם מספקים.

בחרו את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום

בסופו של דבר, הטיפ החשוב ביותר עבור קידום אתרים אורגני בגוגל הוא לבחור את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. הקפידו לבחור אנשי מקצוע מנוסים בתחום, בעלי ידע רחב היקף, לקוחות מרוצים שממליצים עליהם ותודעת שירות גבוהה. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

שיווק בדיגיטל

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום השיווק בדיגיטל, כל מה שרציתם לדעת על שיווק בדיגיטל במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה: