קניית עוקבים באינסטגרם: החדר האחורי של שיווק דיגיטלי:

לקנות עוקבים 

כשהמספרים עולים ורוקדים טנגו זה יכול לייצר אפקט נהדר במידה והוא מבוצע נכונה, במידה, ובהגיון
נניח שיש לכם פרופיל אינסטגרם. יש לו כמה עוקבים, אבל לא מספיק כדי להפוך אתכם לכוכב הבא של הרשת.
מה עושים? אחת האפשרויות היא קניית עוקבים באינסטגרם. נכון, זה כמו לקנות לפרופיל שלכם כרטיס ביקור ראשוני
למועדון הפופולריות. אבל היי.. זה עובד. האתר לייק בוסטר מציע בדיוק את השירות הזה

 

הגדלת ההשפעה ברשתות החברתיות לצרכי שיווק דיגיטלי

אז, אתם רוצים להגדיל את ההשפעה שלכם ברשתות החברתיות וצמוח בדיגיטל? נפלא! זה כמו להכנס למשחק כיסאות מוזיקליים, רק שהפרס הוא חשיפה גדולה יותר והמנגינה היא מבול של לייקים, שיתופים ותגובות.

ראשית, תנו לנו לדבר על תוכן. זה המפתח הזהב להצלחה. אתם צריכים תוכן שכולם ירצו לשתף – תחשבו על סיבה טובה, תראו את זה מבעד עינהם של העוקבים שלכם, משהו חדשני ? למה להם לשתף ?שיהיה משעשע, ובעיקר מרתק. זה כמו להכין מתכון לעוגה: צריך למצוא את הכמויות הנכונות של המצחיק, מעניין ומעורר השראה.

לאחר מכן, יש להתמקד באינטראקציה. כן, זה נשמע כמו קלישאה, אבל אינטראקציה היא כמו חמצן לפוסטים שלכם. תגובות, לייקים, שיתופים – הכול חשוב. זה לא רק מגדיל את ההשפעה שלכם, אלא גם מראה שאתם אכפתיים ומעורבים.

 

מה היתרונות של העלאת עוקבים ומה זה יעשה לאינסטגרם 

 ראשית, הנראות שלכם עולה כמו מטאור בשמי האינסטגרם. פתאום, יותר אנשים רואים אתכם, ולא רק את דודה מרים שתמיד לוחצת לייק. יותר עוקבים = יותר חשיפה, וזה בדיוק מה שאתם צריכים כדי להפוך לכוכבים. עם זאת לקנות עוקבים בכמויות גדולות לדף אינסטגרם עם מאה עוקבים עלול לייצר חוסר הגיון, תמיד עדיף לעבוד בצורה מבוקרת ולהעלות עוקבים בצורה מתונה
שנית, זה נותן לכם תחושה של כוח. יש משהו מרשים בזה שיש לך המוני עוקבים. זה כמו להגיד, "תראו אותי, אני פופולרי!" ומי לא אוהב קצת פופולריות, נכון?

 

מאיפה קונים עוקבים?

אז, נגיד שהחלטתם שאתם רוצים לקנות עוקבים. זה לא כמו לרדת לסופר לקנות חלב. קניית עוקבים זה יותר כמו חיפוש אחרי מטמון סודי באינטרנט. יש אתרים שמאפשרים לכם שירות קניית עוקבים במחירים שמתחילים בכמה שקלים ועד למחירים שיגרמו לכם לבדוק פעמיים אם עדיין יש לכם כסף בחשבון. וזה תלוי כמובן במי העוקב, מה איכות העוקב והאם הוא ירד עם הזמן.  אז תזכרו, קניית עוקבים זה כמו קניית מתנה לעצמכם – בחרו בחנות הנכונה!"

 

בטוח לקנות עוקבים?

שאלה מעולה! והתשובה היא כן ולא. אם תעשו זאת בצורה מבוקרת כן, אם תגדילו את העמוד שלכם ב100K עוקבים סביר שאינסטגרם תזהה זאת והחשיפה שלכם תפגע, לכן התשובה נעוצה בכך שתעשו זאת בהיגיון, ובמי שאתם בוחרים לעשות איתו עסקים. ממליצים על שירותים כמו לייקבוסטר ( likebooster ) שמספק העלאת עוקבים באופן בטוח מהיר ולא יקר למזלנו, אל תיתפסו במלכודת של עוקבים זולים שנעלמים כמו קסם

 

מה עם לייקים ישראלים באינסטגרם?

אוקיי, אז אתם רוצים גם לייקים מישראלים באינסטגרם. גם לזה יש פתרון, לייקים ישראלים באינסטגרם עולה בערך חצי שקל יותר לליק, שזה יותר מעלות לייק בינלאומי אבל היי, זה מעלה בסוף לייקים עם פרופיל ישראלי אז לחלקכם זה יהיה שווה את זה, גם שירות זה מסופק על ידי לייקבוסטר למתעניינים 

קניית עוקבים באינסטגרם

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

שיווק בדיגיטל

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום השיווק בדיגיטל, כל מה שרציתם לדעת על שיווק בדיגיטל במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה: