דגשים שצריך לשים לב אליהם לפני בחירת חבילת SMS לעסקים

בעידן של היום קשה מאד לעסקים לשמור על בולטות ועל קשר עם הלקוחות שלהם בתוך כל הרשתות, המדיה וכן הלאה. יחד עם זאת אם יש משהו שאנחנו יודעים בוודאות הוא שרוב האנשים לא מתרחקים מהטלפון הסלולרי שלהם ליותר מדקות בודדות, לכן, ברור שהדרך המתבקשת לשמור על קשר עם הלקוחות שלכם היא באמצעות הטלפון שלהם שנמצא תמיד בכף ידם. אם כך איך שומרים על קשר עם לקוחות בצורה פשוטה, זולה ושימושית? באמצעות חבילות SMS לעסקים. חבילות SMS לעסקים מאפשרות לבעלי עסקים מסוגים שונים לייצר מגוון פעולות שיווקיות ולשמור על קשר עם הלקוחות שלהם.

מה כדאי לדעת לפני שסוגרים חבילות SMS לעסקים?

ראשית כל, כדאי לוודא שהחברה שאתם מעוניינים לסגור איתה מציעה לכם שירות ופתרונות מתקדמים לחבילות SMS. לדוגמה, התממשקות עם מערכות אוטומטיות, ניתוח נתונים ועוד. כדאי שהמחיר שתקבלו יהיה תחרותי ומשתלם לכם.

מה אפשר לעשות באמצעות שיווק דיגיטלי של הודעות SMS?

באמצעות חבילות SMS מהסוג הזה תוכלו לעשות מספר פעולות שיווקיות חשובות:

  1. לידע את הלקוחות שלכם על מוצר חדש או על מבצע – תוכלו לפלח את הלקוחות הרשומים שלכם בהתאם לסוג המוצר או המבצע הספציפי ולשלוח את ה-SMS ללקוחות רלוונטיים בלבד.
  2. אירועים מיוחדים – תוכלו לעדכן את המשתמשים שלכם על אירועים חשובים בעסק שלכם, השקה של מוצר חדש, חגיגת מכירות מיוחדת וכדומה.
  3. תזכורות – תוכלו להשתמש במערכת ה-SMS כדי להוציא תזכורות ללקוחות שלכם, לדוגמה לפני תור מסוים, לפי מה שצריך להביא לבדיקה וכן הלאה.
  4. שמירה על קשר עם הלקוחות – תוכלו להשתמש במערכת של שליחת SMS כדי לשמור על קשר אישי עם הלקוחות שלכם. לאחל מזל טוב ביום הולדת או ביום נישואים, לאחל חג שמח בתקופת החגים, בהצלחה בשנת הלימודים וכדומה. כך תוכלו להישאר במודעות של הלקוחות שלכם כל הזמן.

טיפים לשימוש בחבילת SMS

כמו בכל מהלך שיווקי, אפשר תמיד להתייעל ולהגיע ליותר הצלחות. כדי לדעת איך למקסם את הפעולה שלכם נציע לכם כמה טיפים חשובים. ראשית, התאימו את הנוסח של ההודעה שלכם למותג שלכם ולמסר שאתם רוצים להעביר. אם אתם עוסקים בתחום רציני תפנו בצורה רצינית ומכבדת, אם אתם עוסקים בתחום יותר קליל אפשר קצת יותר להקליל את השפה. שימו לב שחשוב מאד לקלוע במסר הנכון כמה שיותר מהר בטקסט שאתם שולחים כדי שהלקוחות יהיו בקשב למסר ואולי יגיבו לפעולה המתבקשת מהם. שימו לב לא להטריד מדי את המשתמשים עם הודעות כדי שלא יבקשו להסיר את עצמם מרשימת התפוצה שלכם. כיום ישנה תופעה של הודעות ספאם ותרחישי רמאות בסמס, שימו לב שניתן לזהות אתכם כשולח אמיתי ורלוונטי ושאתם לא מבקשים יותר מדי פעולות מהגולש.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

שיווק בדיגיטל

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום השיווק בדיגיטל, כל מה שרציתם לדעת על שיווק בדיגיטל במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה: