בוט עבור WhatsApp: האם זה באמת שימושי?

צ'אט בוט הוא תוכנת מחשב שיכולה לתקשר עם בני אדם באותו אופן כמו שאדם היה עושה. הבוט יקיים שיחה מונעת בינה מלאכותית עם המשתמש ויגיב לבקשות ושאלות. ישנם מקרי שימוש רבים עבור בוטים, אך אחד הנפוצים שבהם הוא שירות לקוחות. בוטים שימושיים במיוחד עבור חברות שרוצות לספק שירות לקוחות 24/7 מבלי להעסיק עוד אנשים. החברה יכולה לחסוך כסף על ידי שימוש בבוטים במקום העסקת עובדים חדשים, תוך מתן שירות לקוחות טוב יותר מכיוון שהם לא צריכים לדאוג לשיעורי תחלופה גבוהים או עלויות הכשרה.

מה זה בוט ?

בוט הוא תוכנת מחשב שניתן לגשת אליה דרך ממשק צ'אט. הם משמשים בדרך כלל למתן מידע, השלמת משימות מסוימות ולענות על שאלות. ניתן לתכנת את הבוט לביצוע פונקציות שונות והוא דרך מצוינת לספק שירות לקוחות, לבצע אוטומציה של משימות, להפעיל קמפיינים שיווקיים, ואפילו רק לספק מידע. בוטים נהדרים כי הם עובדים 24/7 מבלי להתעייף או לחלות והם לא צריכים הפסקות.

ל-WhatsApp, אפליקציית הודעות, יש מעל 1.5 מיליארד משתמשים פעילים מדי חודש ברחבי העולם. היא הפכה לאפליקציית ההודעות הפופולרית ביותר על פני כדור הארץ ומשמשת אנשים מכל הגילאים, התרבויות והרקעים. מכיוון שוואטסאפ היא אפליקציית הודעות כה חשובה עבור כל כך הרבה אנשים בכל כך הרבה חלקים שונים בעולם, אין זה פלא שעסקים מחפשים דרכים להשתמש בפלטפורמה הזו כדי להגיע ללקוחות שלהם. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות בוטים, שהם תוכנות אוטומטיות שניתן להשתמש בהן כדי ליצור אינטראקציה עם משתמשים בפלטפורמה כמו WhatsApp. לדוגמה, אם אתה מנהל חנות פיצה, אתה יכול להגדיר בוט בוואטסאפ שיאפשר ללקוחות שלך להזמין פיצות מהחנות שלך מבלי להתקשר או לשלוח לך הודעה ישירות מהטלפון שלהם. זה יכול להיות מאוד מועיל אם שעות הפעילות שלך בחנות מוגבלות או אם אתה לא תמיד זמין כשמישהו רוצה להזמין ממך משהו.

בוט עבור WhatsApp

מטרת החלק הזה היא ליצור בוט עבור WhatsApp דרך חברת topbot. ניתן ליצור בוט עבור WhatsApp באמצעות ה-API שמספקת החברה. ה-API מספק שיטות המאפשרות לך ליצור אינטראקציה עם הפלטפורמה ולשלוח הודעות. ה-API גם מאפשר לך לאחזר נתונים מ-WhatsApp, כגון פרטי פרופיל של משתמש, רשימת השיחות שלך ועוד. צ'טבוט הוא תוכנת מחשב המדמה שיחה אנושית באמצעות שיטות שמיעתיות או טקסטואליות. צ'טבוטים נועדו לדמות את עיבוד השפה הטבעית (NLP) והבינה המלאכותית (AI) של אדם, במיוחד בהקשר של משימות פשוטות שחוזרות על עצמן. בחלק זה נלמד כיצד לבנות צ'אט בוט עבור WhatsApp. נתחיל עם היסודות ונתקדם בהדרגה לעבר נושאים מתקדמים יותר כמו איך לגרום לבוט שלך לדבר כמוך.

עם הצגת WhatsApp Business, עסקים מצאו דרך חדשה למעורבות לקוחות. בחלק זה נלמד כיצד לבנות בוט עבור WhatsApp. השלב הראשון הוא יצירת בוט באתר WhatsApp שישמש כתבנית לכל שאר הבוטים. זה יכלול הוספת פרטים כגון שם, תיאור ותמונת פרופיל. השלב הבא הוא הוספת כתובת URL של נקודת קצה שתשמש את ה-webhooks (נדבר על אלה בפירוט רב יותר מאוחר יותר). לאחר ששמרת את הבוט שלך, הוא אמור להופיע ברשימת הבוטים שלך באתר. כעת עלינו ליצור חשבון עם Twilio ולקבל מפתח API כדי שנוכל לתקשר עם ה-webhooks שלנו באמצעות בקשות HTTP.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

שיווק בדיגיטל

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום השיווק בדיגיטל, כל מה שרציתם לדעת על שיווק בדיגיטל במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה: