איך בונים נוכחות בטיקטוק למותגים

כולם יודעים היום שהסצנה הכי לוהטת בעולם הסושיאל היא טיקטוק.

טיקטוק היא הרשת החברתית הכי פופולרית אצל צעירים והיום גם אצל מבוגרים מעל גיל 25, ומשך השימוש היומיומי של המשתמשים בה היא הכי ארוכה.

לא פלא אם כן שהקהל השבוי, הפעיל מאוד באפליקציה הוא המטרה של מותגים רבים לצרכי חשיפה ופמפום מסרים פרסומיים.

אז איך תיצרו נוכחות בולטת בטיקטוק לעסק שלכם עם מעורבות גבוהה של הגולשים? כאשר בונים דף TikTok למותג, חשוב לקחת בחשבון את הדברים הבאים:

  1. הטיקטוק היא פלטפורמה ייחודית של יוצרי תוכן עם בסיס משתמשים ייחודי שיש לו העדפות ותחומי עניין ספציפיים. לפני שקופצים למיים כדאי לחקור ולהבין את הדמוגרפיה וההתנהגות של משתמשי TikTok. ידע זה יעזור לך להתאים את אסטרטגיות התוכן והמעורבות שלך כך שיהדהדו עם קהילת TikTok. לדוגמא ערוצי מותגים צריכים לתת ערך ולראות איפה הם נותנים פתרונות לבעיות קיימות אצל צרכנים.
  2. זוהי לא פלטפורמה של מכירה ישירה! אל תנסו לעשות פרסומות של 20-30 שניות להצגת מוצר ספציפי , כי זה לא יעבוד. תנו סיבה למה לעקוב אחריכם יותר מלפרסם שירות מסוים. היו יצירתיים בנראות ובתוכן.
  3. הגדר מי אתה בתור מותג בטיקטוק: הגדיר בבירור את הזהות, הקול והערכים של המותג שלך. משתמשי TikTok מעריכים אותנטיות ותוכן אמיתי. חשוב מאוד שהמסרים של המותג שלך מתיישבים עם הערכים והתרבות של הפלטפורמה כמו להיות יצירתי , צעיר , בועט , בעל חוש הומור ומודעות סביבתית. זה הבייסיק.
  4. השתמש בתכונות העריכה המשוכללות של טיקטוק ליצירת סרטונים שאי אפשר להתעלם מהם. זכור טיקטוק מציעה מגוון כלים יצירתיים, אפקטים ותכונות לשיפור הנראות שלך. השתתף בטרנדים ואתגרים פופולריים שרצים כעת בטיקטוק , כי הקהלים בטיקטוק הם קהלים נאמנים לפלטפורמה והם מעריכים את הרלוונטיות ואת היכולת שלך להיות עדכני. הוסף את הטוויסט היצירתי של המותג שלך לטרנד קיים עם פס קול זכיר ופופלארי. לפעמים רק פס הקול עושה את כל הזכירות והחשיפה בשבילך.
  5. השאר עיקבי לאורך זמן, העבודה הזו משתלמת. עקביות היא המפתח ב-TikTok. פרסם באופן קבוע תוכן כדי לשמור על מעורבות עם הקהל שלך.
  6. צור קשר עם שבועי או יומיומי עם העוקבים שלך על ידי הזמנה לתגובה, ושיתוף פעולה עם משפיענים או יוצרים כדי להרחיב את טווח ההגעה שלך. עקבו אחר מותגים אחרים או משפיעני דעת קהל.
  7. למד למדוד את התוצאות שלך נכון. עקוב אחר מדדים כגון צפיות, לייקים, שיתופים והערות כדי להבין מה מהדהד עם הקהל שלך. שים לב לאילו סרטונים או מסרים , קהל המטרה שלך הגיב באופן המשמעותי ביותר, נתח מה היו הסיבות למעורבות הגבוהה ולכמות השיתופים באורגני.
  8. שתף פעולה עם משפיענים אחרים והיה מעורב בקהילה הספציפית של התחום שלך. שיתוף פעולה עם משפיענים הוא מאוד משמעותי ב-טיקטוק לצרכי חשיפה ובניית אמינות או אותוריטה.
  9. צור תחרויות או השתתף באתגרים או טרנדים בטיקטוק. אם תידע להשכיל לעשות זאת בצורה טרנדית תקבל חשיפה עצומה שלא תוכל לקבל בשום ערוץ אחר.

לסיכום,

טיקטוק היא כיום מגרש המשחקים הראשי, המרכזי של כל המותגים ואנחנו כ-סוכנות פרסום בטיקטוק ממליצים לכם להצטרף למשחק ולא לשבת ביציע. אין לומדים אלא מניסיון ולכן מומלץ לכם לעקוב אחריי מותגים דומים לכם או מותגי על ומשם לפתח לאט-לאט את האסטרטגיה השיווקית שלכם ולהתייעץ עם משרד הפרסום. בהצלחה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

שיווק בדיגיטל

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום השיווק בדיגיטל, כל מה שרציתם לדעת על שיווק בדיגיטל במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה: